Kool­hydraat­arm menu week 25

Het Koolhydraatarm menu bevat alles wat je nodig hebt voor 3 of 4 gezonde avondmaaltijden. Deze week Khao soi met kipdrumsticks, tabouleh van bloemkoolrijst, slawraps en koolhydraatarme groentestoof.
Het menu is te bestellen t/m maandag 18 juni 2018.

Het Koolhydraatarm menu voldoet aan de Richtlijnen Goede Voeding van de Gezondheidsraad met een beperking op de hoeveelheid koolhydraten. De avondmaaltijden bevatten volop groenten, 3-sterren vlees, af en toe vis en altijd tenminste 1 vegetarisch gerecht. De menu's zijn zonder pasta, rijst, brood of aardappels. De totale hoeveelheid koolhydraten per gerecht is zo laag mogelijk.

Het Koolhydraatarm menu is geschikt als je:

  • makkelijker op gewicht wilt blijven
  • wilt afvallen
  • de kans op diabetes type 2 wilt verkleinen
  • al diabetes type 2 hebt, je bloedsuiker wilt verbeteren
  • het gewoon lekker en gezond vindt

De recepten uit het Koolhydraatarm menu van week 25:

Khao soi met kipdrum­sticks

Khao soi met kipdrum­sticks
Kh24,7 g
Kcal616
Vet41,0 g
Recept

Tabouleh van bloem­kool­rijst

Tabouleh van bloem­kool­rijst
Kh46,4 g
Kcal523
Vet24,6 g
Recept

Slawraps

Slawraps
Kh32,1 g
Kcal542
Vet33,4 g
Recept

Kool­hydraat­arme groente­stoof

Kool­hydraat­arme groente­stoof
Kh12,6 g
Kcal458
Vet23,7 g
Recept

Niet hoeven nadenken over een koolhydraatarme avondmaaltijd?

Kies eens voor het Koolhydraatarm menu van Ekomenu, nu met 25% korting! Gebruik hiervoor de code: 25%korting82EAO. Per verkocht menu doneert Ekomenu een mooi bedrag voor onderzoek.

Niet hoeven nadenken over een koolhydraatarme avondmaaltijd?

Kies eens voor het Koolhydraatarm menu van Ekomenu, nu met 25% korting! Gebruik hiervoor de code: 25%korting82EAO. Per verkocht menu doneert Ekomenu een mooi bedrag voor onderzoek.