Kool­hydraat­arm menu week 25

Het Koolhydraatarm menu bevat alles wat je nodig hebt voor 3 of 4 gezonde avondmaaltijden. Deze week Khao soi met kipdrumsticks, tabouleh van bloemkoolrijst, slawraps en koolhydraatarme groentestoof.
Het menu is te bestellen t/m maandag 18 juni 2018.

Het Koolhydraatarm menu voldoet aan de Richtlijnen Goede Voeding van de Gezondheidsraad met een beperking op de hoeveelheid koolhydraten. De avondmaaltijden bevatten volop groenten, 3-sterren vlees, af en toe vis en altijd tenminste 1 vegetarisch gerecht. De menu's zijn zonder pasta, rijst, brood of aardappels. De totale hoeveelheid koolhydraten per gerecht is zo laag mogelijk.

Het Koolhydraatarm menu is geschikt als je:

  • makkelijker op gewicht wilt blijven
  • wilt afvallen
  • de kans op diabetes type 2 wilt verkleinen
  • al diabetes type 2 hebt, je bloedsuiker wilt verbeteren
  • het gewoon lekker en gezond vindt

De recepten uit het Koolhydraatarm menu van week 25:

Khao soi met kipdrum­sticks

Khao soi met kipdrum­sticks
Kh24,7 g
Kcal616
Vet41,0 g
Recept

Tabouleh van bloem­kool­rijst

Tabouleh van bloem­kool­rijst
Kh46,4 g
Kcal523
Vet24,6 g
Recept

Slawraps

Slawraps
Kh32,1 g
Kcal542
Vet33,4 g
Recept

Kool­hydraat­arme groente­stoof

Kool­hydraat­arme groente­stoof
Kh12,6 g
Kcal458
Vet23,7 g
Recept

Niet nadenken over een koolhydraatarme avondmaaltijd?

Kies eens voor de Koolhydraatarme maaltijdbox van Ekomenu, nu met 25% korting! Klik op de onderstaande groene knop om de korting te activeren. Per verkocht menu doneert Ekomenu een mooi bedrag voor onderzoek.

Niet nadenken over een koolhydraatarme avondmaaltijd?

Kies eens voor de Koolhydraatarme maaltijdbox van Ekomenu, nu met 25% korting! Klik op de onderstaande groene knop om de korting te activeren. Per verkocht menu doneert Ekomenu een mooi bedrag voor onderzoek.