Kool­hydraat­arm menu week 32

Het Koolhydraatarm menu bevat alles wat je nodig hebt voor 3 of 4 gezonde avondmaaltijden. Deze week tikka masala met ginger-coco nuts, Spaanse gehaktballetjes, fritatta met champignons en scholfilet met venkel.
Dit menu is te bestellen t/m maandag 6 augustus 2018.

Het Koolhydraatarm menu voldoet aan de Richtlijnen Goede Voeding van de Gezondheidsraad met een beperking op de hoeveelheid koolhydraten. De avondmaaltijden bevatten volop groenten, 3-sterren vlees, af en toe vis en altijd tenminste 1 vegetarisch gerecht. De menu's zijn zonder pasta, rijst, brood of aardappels. De totale hoeveelheid koolhydraten per gerecht is zo laag mogelijk.

Het Koolhydraatarm menu is geschikt als je:

  • makkelijker op gewicht wilt blijven
  • wilt afvallen
  • de kans op diabetes type 2 wilt verkleinen
  • al diabetes type 2 hebt, je bloedsuiker wilt verbeteren
  • het gewoon lekker en gezond vindt

De recepten uit het Koolhydraatarm menu van week 32:

Tikka masala met ginger-coco nuts

Tikka masala met ginger-coco nuts
Kh22,0 g
Kcal511
Vet34,0 g
Recept

Spaanse gehakt­balletjes

Spaanse gehakt­balletjes
Kh20,0 g
Kcal561
Vet34,7 g
Recept

Frittata met champig­nons

Frittata met champig­nons
Kh17,3 g
Kcal520
Vet38,6 g
Recept

Scholfilet met venkel

Scholfilet met venkel
Kh24,1 g
Kcal553
Vet38,6 g
Recept

Niet nadenken over je avondeten?

Bestel een maaltijdbox van Ekomenu, nu met 25% korting! Klik op de onderstaande groene knop om de korting te activeren. Per verkocht menu doneert Ekomenu een mooi bedrag voor onderzoek.

Niet nadenken over je avondeten?

Bestel een maaltijdbox van Ekomenu, nu met 25% korting! Klik op de onderstaande groene knop om de korting te activeren. Per verkocht menu doneert Ekomenu een mooi bedrag voor onderzoek.