Kool­hydraat­arm menu week 32

Het Koolhydraatarm menu bevat alles wat je nodig hebt voor 3 of 4 gezonde avondmaaltijden. Deze week tikka masala met ginger-coco nuts, Spaanse gehaktballetjes, fritatta met champignons en scholfilet met venkel.
Dit menu is te bestellen t/m maandag 6 augustus 2018.

Het Koolhydraatarm menu voldoet aan de Richtlijnen Goede Voeding van de Gezondheidsraad met een beperking op de hoeveelheid koolhydraten. De avondmaaltijden bevatten volop groenten, 3-sterren vlees, af en toe vis en altijd tenminste 1 vegetarisch gerecht. De menu's zijn zonder pasta, rijst, brood of aardappels. De totale hoeveelheid koolhydraten per gerecht is zo laag mogelijk.

Het Koolhydraatarm menu is geschikt als je:

  • makkelijker op gewicht wilt blijven
  • wilt afvallen
  • de kans op diabetes type 2 wilt verkleinen
  • al diabetes type 2 hebt, je bloedsuiker wilt verbeteren
  • het gewoon lekker en gezond vindt

De recepten uit het Koolhydraatarm menu van week 32:

Tikka masala met ginger-coco nuts

Tikka masala met ginger-coco nuts
Kh22,0 g
Kcal511
Vet34,0 g
Recept

Spaanse gehakt­balletjes

Spaanse gehakt­balletjes
Kh20,0 g
Kcal561
Vet34,7 g
Recept

Frittata met champig­nons

Frittata met champig­nons
Kh17,3 g
Kcal520
Vet38,6 g
Recept

Scholfilet met venkel

Scholfilet met venkel
Kh24,1 g
Kcal553
Vet38,6 g
Recept

Niet hoeven nadenken over je avondeten?

Kies voor de menu’s van Ekomenu, nu met 25% korting! Gebruik hiervoor de code: 25%korting82EAO. Per verkocht menu doneert Ekomenu een mooi bedrag voor onderzoek.