Bananenpannenkoek met rood fruit

Soms heb je zin iets zoets, maar wil je geen toegevoegde suikers gebruiken. Gelukkig kun je met fruit een hoop lekkers maken! Wat dacht je van deze heerlijke bananenpannenkoek?

Wij eten deze bananenpannenkoek vaak als ontbijt, maar je kunt het natuurlijk ook eten als lunchgerecht. Het is een prima maaltijd die je snel en vooral makkelijk kunt maken!

Dit heb je nodig

  • 1 banaan (hoe rijper, hoe beter)
  • 1 of 2 eieren
  • 1 handje frambozen of ander rood fruit

 Bereiding

  1. Prak de banaan en meng deze met het ei
  2. Verhit een klein beetje olijfolie in een pan
  3. Bak het banaan-ei-mengsel tot het goudbruin is
  4. Top de bananenpannenkoek af met wat rood fruit

Eet smakelijk!

Bananenpannenkoek

Minder toegevoegde suikers graag!

Wij maken en delen dit soort recepten omdat we je graag willen inspireren en helpen om de gezonde keuze te maken. Helaas is de gezonde keuze lang niet altijd de makkelijke keuze, want in veel producten zitten onnodig veel suikers. Ook in producten waarvan je het juist niet verwacht. En dat is niet gezond.

Ook meedoen aan de Nationale Suiker Callenge?

Een week gezond eten zonder suiker? Schrijf je gratis in voor de Nationale Suiker Challenge 2021 en download gratis het Nationale Suiker Challenge Magazine!

Een week gezond eten zonder suiker? Schrijf je gratis in voor de Nationale Suiker Challenge 2021 en download gratis het Nationale Suiker Challenge Magazine!

Ook meedoen aan de Nationale Suiker Callenge?

Een week gezond eten zonder suiker? Schrijf je gratis in voor de Nationale Suiker Challenge 2021 en download gratis het Nationale Suiker Challenge Magazine!

Een week gezond eten zonder suiker? Schrijf je gratis in voor de Nationale Suiker Challenge 2021 en download gratis het Nationale Suiker Challenge Magazine!